Kalendarz

<< 2017-06 >>
pnwtśrczptsbnd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
24
25
26
27
28
29
30

Ostatnio komentowane

dodano: 11 Kwiecień 2017 20:49:45
przez: Irena K.
Dzień dobry Pani Bożeno, sezon za pasem a baza noclegowa naszej pięknej gminy jak nie działała tak nie działa (czasami na 30%). Podaję przykład jak powinna działać informacja o noclegach: www.dziwnow.com Strona urzędowa www.dziwnow.pl z noclegami to wstyd dla Pana Burmistrza. "Jak cię widzą tak cię piszą". Nie wiem kto administruję tą stroną, ale w
dodano: 31 Sierpień 2016 12:31:25
przez: Wyborca
Pani Bożeno to co się dzieje na stronie dziwnow.pl to skandal. Mamy 31 sierpnia, a na stronie ciągle jest zaproszenie na festiwal sportu ktory byl w lipcu. Pomijam że jest tam mało informacji aktualnych, a większość tych które się pojawiają są z dużym opóźnieniem. Zamiast poprawiać promocję naszego miasta jest coraz gorzej. Kto za to odpowiada. Nie
dodano: 01 Lipiec 2016 22:25:41
przez: Czytelnik
Szanowna P. Bożeno. Może to co napiszę nie będzie na temat, ale wszystkie liczące się regionalne media chwalą Dziwnów za dobre serce, dając schronienie uchodźcom z Ukrainy. Ja też jestem za takimi działaniami i w pełni je popieram. Natomiast krew mnie zalewa, że na naszej głównej stronie www.dziwnow.pl nie ma słowa o tej jakże pięknej inicjatywie.
dodano: 01 Lipiec 2016 19:19:28
przez:
Pani Bożeno jest pani "ideałem" widząc tylko burdel w okół Waszych bloków nie widząc drugiego takiego samego na WDW -Agencja Mienia sprzedała niektóre tereny osobom prywatnym bez pomyślunku dzieląc swój teren na beznadziejne metrażowo działki - o szerokości około 5-6 metrów a długie ze 12 m - a to podobno miały być uliczki wewnętrzne ,pytam się kto
dodano: 17 Czerwiec 2016 11:33:52
przez: Janek
Pani Bożeno, widzę że teren przy moście będzie zagospodarowany. Mam nadzieję, że Pan Jeszka (bo z tego co pamiętam oferował swoją pomoc) przekaże kawałek przęsła mostu zwodzonego, które ma u siebie. Razem z kołem zębatym będzie się dobrze komponowało. Przydałyby się jeszcze jakieś tablice poglądowe ze zdjęciami starego mostu i krótka historia.
dodano: 16 Czerwiec 2016 22:21:41
przez: sąsiad
Pani Bożeno, czy możemy pomyśleć o wymianie starych domofonów w bloku na nowe? Może wideodomofony? Trzeba iść z postępem. Ciągłe noszenie kluczyka jest irytujące, wpisanie kodu byłoby wygodniejsze. I jeszcze jedno, po ostatnich sensacjach z wodą w Naszej miejscowości, może pomyślimy o swojej stacji uzdatniania wody w bloku. Proszę poczytać na ten t
dodano: 16 Czerwiec 2016 17:59:52
przez: mieszkanka
Pani Bożeno, za pośrednictwem Pani stronki chciałam podsunąć pomysł na upiększenie naszego Dziwnowa. W centrum mamy kotwicę, podświetlany statek, a może by tak kolorowe fontanny na wodzie? Ludzie odpoczywający na ławeczkach przy nabrzeżu mieliby nie lada atrakcję. Zarówno Ci więksi jak i Ci mali:-) Można zamontować z samego brzegu, bo środek jak wi

Napisz do mnie

Wystarczy zapytać

Sobota, 24 Marzec 2012 11:56:44

W związku z przebudową strony internetowej dziwnow.pl, którą rocznie odwiedza ponad 750 000 osób zostaje uruchomiona nowa baza noclegowa Gminy Dziwnów.

Oferujemy Państwu możliwość zamieszczenia w niej swojego obiektu noclegowego w dwóch wariantach:
Wpis podstawowy-bezpłatny
Wpis podstawowy w bazie noclegowej portalu dziwnow.pl obejmuje wszystkie istotne informacje
o obiekcie:
-nazwa (typ obiektu i jego nazwa własna np. „Pensjonat pod Różą”),
-adres obiektu,
-telefon kontaktowy,
-e-mail,
-jedno zdjęcie,
Wpis rozszerzony-147,60 zł brutto za rok 2012
Wpis rozszerzony w bazie noclegowej portalu dziwnow.pl obejmuje rozbudowaną prezentację zawierającą następujące informacje o obiekcie:
-nazwa (typ obiektu i jego nazwa własna np. „Pensjonat pod Różą”),
-adres obiektu,
-telefon kontaktowy,
-e-mail,
-jedno zdjęcie,
-link do indywidualnej strony internetowej obiektu,
-dowolny opis oferty obiektu (do 1000 znaków),
-galerię fotograficzną do 8 zdjęć,
Wpisy rozszerzone znajdują się nad wpisami bezpłatnymi.

Sortowanie bazy jest alfabetyczne.
Nowa baza noclegów posiada swój odrębny adres www.noclegi.dziwnow.pl
Informacje dotyczące obiektu można wysyłać na adres e-mail: biuro@mosik.pl lub dostarczyć osobiście do Miejskiego Ośrodka Sportu i Kultury przy ul. Reymonta 10.
Wpłaty za wpis rozszerzony można dokonać osobiście w MOSiKu lub na konto:
nr 58 1240 3868 1111 0000 4096 0168
Zespół Obsługi Oświaty i Kultury
ul. Sienkiewicza 27,
72-420 Dziwnów
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. 91 38 13 227 lub mailowo: biuro@mosik.pl

 

komentarzy: 9

Dodano: Sobota, 31 Marzec 2012 09:40:32 Przez: Olgierd
Witam Panią. Jeżeli wystarczy zapytać to pytam: -dlaczego na stronie internetowej Dziwnowa nie ma herbu (z którego jesteśmy dumni) tylko jest jakiś idiotyczny znaczek? -za jaka kwotę gmina wydzierżawiła nowy ośrodek zdrowia (konkretnie, ile na tym zarobiliśmy)? -czy po ostatniej sesji to już definitywny koniec "parku miniatur"? Pozdrawiam Olgierd.
Bożena1/ Dopytałam o brak herbu Dziwnowa na stronie i okazało się, że nie tylko ja nie zwróciłam uwagi na jego brak. Jest to zwykłe przeoczenie i zostanie umieszczony herb tak jak powinno być. Dziękuję za wnikliwość. 2/ Gmina dała Ośrodek Zdrowia w użyczenie na okres umowy czyli dziesięć lat. Pożytek Gminy to opieka lekarska i wpływające podatki do kasy. Utrzymanie tak dużego obiektu to nie mały wydatek, tak więc PARTNERMED będzie musiał solidnie się napracować, aby na wynajmowanych gabinetach zarobić na pokrycie kosztów. 3/Jeśli chodzi o moją osobę to z tym inwestorem w tym miejscu na pewno tak. Przy stracie zaufania do inwestora nie należy oddawać mu terenu w centrum na 20 lat i za 1 zł za metr. Musi być zachowana równowaga w dobrach jednej i drugiej strony. A my musimy pilnować dobra mieszkańców a nie inwestora.
Dodano: Środa, 28 Marzec 2012 11:54:34 Przez: Gocha
Kto prowadzi działalność związaną z hotelarstwem doskonale wie, że ludzie szukają bazy noclegowej na stronach gmin, głównie dlatego, że jest to dla nich potwierdzeniem istnienia danego obiektu. Nikt nie chce znaleźć się w sytuacji jaka miała miejsce ostatnio w Zakopanem (fikcyjne pensjonaty). Odnośnie samowoli. Prawdą jest, że mamy do czynienia nie z samowolą budowlaną lecz z obiektem tymczasowym. Pozwolenie otrzymuje się na 6 miesięcy, po tym okresie obiekt powinien być rozebrany ( tym bardziej, że straszy turystów wyglądem). Warto ten temat poruszyć na sesji.Jakie jest Pani zdanie w tym temacie?
BożenaMając wcześniejszy wpis, poruszyłam ten temat na wczorajszej Sesji i proszę oglądać jej zapis to dokładnie usłyszy Pani wyjaśnienie. W jednym i drugim temacie. A z bazą noclegową jest faktycznie jakieś zamieszanie, gdyż z tego co mówił pan Burmistrz to brak zgłoszeń, o umieszczenie kwatery w tej bazie. Też przekonywał, że umieszczenie kwatery właśnie na stronie Gminnej jest gwarantem dla turysty, że taka kwatera faktycznie istnieje Jeszcze raz dam sygnał do Burmistrza, aby dokładniej się przyjrzał tej bazie.
Dodano: Wtorek, 27 Marzec 2012 19:35:07 Przez: Konrad
Strona działa ale nie ma tam bazy noclegowej. A być powinna. Nie chce nic insynuować ale to pewnie wina wykonawcy - centrum promocji? Oczywiście Pan Burmistrz powinien tą sprawę już dawno monitorować i wyprostować. Mam nadzieję że będzie to dość szybko bo Pani Bożeno nie można na Google przerzucać obowiązku gminnego obowiązku PROMOCJI (nie wiem czy taki jest obowiązek ale tak to powinno wyglądać) Wiele osób wpisze www.dziwnow.pl zanim wejdzie w Google. Pani Mario - stroną bym się nie sugerował jest niedopracowana mało czytelna a baza noclegowa oparta na poprzedniej wersji strony - co nie tłumaczy braku bazy na dziwnowskiej stronie. Ale ogólnie rzecz biorąc www.rewal.pl - to kiepski wzór do naśladowania. I wracając do opłaty klimatycznej - "Gość" - chcesz żeby MiG Dziwnów się rozwijała? to zbieraj klimatyczne. A co do samowoli budowlanej popieram to że każdy powinien budować zgodnie z prawem, ale współczuje twoim sąsiadom - musi być z Ciebie niezły pod...
BożenaZ informatyki nawet wnuk bije mnie na głowę,może to jest przyczyną niezrozumienia problemu. Mój syn informatyk zadzwonił do mnie i stwierdził, że wklejając tekst ze strony dziwnów.pl wprowadzam Państwa w błąd i po części macie Państwo rację. Nie lubię sytuacji, gdy czegoś nie wiem, dlatego nie omieszkałam, na dzisiejszej Sesji, zapytać Pana Burmistrza o bazę noclegową Dziwnowa. Obiecuje monitorowanie powstawania tej bazy. Jeśli chodzi o "chatę rybaka", "clif" a nawet" bocianie gniazdo" to nie są to samowole budowlane. Bardzo dziękuję Panie Konradzie za merytoryczny komentarz. Cieszy fakt, że strona moja służy nie tylko jako worek treningowy na odreagowanie.
Dodano: Poniedziałek, 26 Marzec 2012 20:13:38 Przez: Maria z Międzywodzia
Wychodzi na to, że klimatyczne będziemy płacić do Google a nie do urzędu. To są jakieś kpiny z mieszkańców. Ale cóż, w dalszym ciągu nie rozumie Pani, że po wpisaniu adresu internetowego Dziwnowa nie ma bazy noclegowej. Proszę wpisać www.rewal.pl i na pierwszej stronie zobaczy pani bazę, po wpisaniu www.dziwnów.pl zobaczy pani zdjęcie burmistrza. Czy teraz już dotarło czy napisać jeszcze prościej?
BożenaPrzejmując od Pani ten sarkastyczny ton odpowiem w podobny sposób, co mam nadzieję zakończy tę nic nie wnoszącą wymianę zdań.Według Pani myślenia, po co nam telefony komórkowe na dotyk dodatkowo z internetem? Skoro były i w niejednym miejscu w Polsce jeszcze są telefony na korbkę. Jak przybyłam do Dziwnowa, to też takim cudem się posługiwałam. Kilkakrotnie podawałam wpisać - noclegi Dziwnów - to wszystko, nie podawałam strony oficjalnego portalu Gminy. Chcę nocleg w Dziwnowie, więc wpisuję noclegi w Dziwnowie i mam stronę tylko o kwaterach. Prostą, przejrzystą. Proszę akceptować to co nowe, bo najczęściej lepsze.
Dodano: Poniedziałek, 26 Marzec 2012 16:18:35 Przez: Maria z Międzywodzia
No, no, pani radna zaczyna coś kręcić. Na jakiej stronie pani była, bo na tej: http://noclegi.dziwnow.pl/ to chyba nie. A to jest prawidłowy adres strony, sama go pani podała w przedrukowanym ogłoszeniu. Więc te ziółka (ziółka mówienia prawdy)proszę samemu wypić a potem pouczać innych.
BożenaNic nie kręcę, ani nie twierdzę, że znam się na informatyce,a komputer mój pamięta dawne czasy i jeśli u mnie po wpisie w Google noclegi Dziwnów mam oferty kwater, to mało prawdopodobne, aby ktoś tego nie umiał zrobić. Więc proszę jednak wypić te ziółka i na spokojnie wpisać w Google noclegi Dziwnów. Zapewniam Panią, że jestem zawsze, aż do bólu prawdomówna. Jestem także niezależna. Jeśli tego się nie zauważa to znaczy, że brak mi umiejętności dotarcia z wizerunkiem.
Dodano: Poniedziałek, 26 Marzec 2012 12:17:12 Przez: Gość
Do pana 56. U nas nikt się nie interesował i nadal nie interesuje głównie samowolami budowlanymi. Mam tu na myśli "chatę rybaka", "bocianie gniazdo","clif"... jeden musi przejść żmudne procedury budowlane żeby coś wybudować, zapłacić grube pieniądze za projekty, uzgodnienia itp. a drugi ma to wszystko w d..ie, a dlaczego bo nikt nie egzekwuje od niego przestrzegania prawa. Niech burmistrz tym się najpierw zajmie,a nie straszy uczciwych ludzi mandatami za brak opłaty klimatycznej.
Dodano: Poniedziałek, 26 Marzec 2012 02:12:09 Przez: zbychu
Pani jest niepoczytalna, czy już resztki umysłu Pani wyparowały. Mój przedmówca cały czas tłumaczy jak krowie na rowie, że na stronie dziwnow.pl nie ma dostępnej żadnej bazy noclegowej, a sezon się zbliża dużymi krokami. Strona noclegi.dziwnow.pl, jeśli się orientuje to właśnie miał być adres nowej bazy noclegowej nie działa. Zapłaciłem 147,60 zł za wpis rozszerzony, którego nie ma w Internecie - zapłaciłem więc wymagam, chyba oczywiste. Wydaje się, że o zaistniałej sytuacji i niekompetencji burmistrza Dziwnowa będę musiał powiadomić wojewodę.
BożenaProponuję wypić ziółka na uspokojenie. Źle się Pan orientuje,ta strona działa. Byłam na tej stronie i są zamieszczone różne kwatery z opisem, zdjęciami itd. Nie godzi się rozpowszechniać mylne informacje i opinie. Dużo szczęścia i pomyślności w biznesie Panu życzę.
Dodano: Niedziela, 25 Marzec 2012 23:39:36 Przez: 56
zamiast bić pianę lepiej zgłoś swój obiekt do bazy na hali, chyba że wynajmujesz na lewo ale za brak odprowadzania opłaty klimatycznej i tak ci się dobiorą do tyłka. skończyła się samowolka i dziki zachód! teraz czas na uporządkowanie zaniedbań ciągnących się od 20stu lat. widocznie nie masz pojęcia jak funkcjonuje to w innych gminach bo tam od lat ścigają nielegalnie wynajmujących i nie ma zmiłuj. U nas nikt się nie interesował samowolą budowlaną, ściąganiem podatków należnych gminie, opłatą klimatyczną czy za wywóz śmieci. dobrze że jóźwiak ma odwagę to ogarnąć!
Dodano: Niedziela, 25 Marzec 2012 11:52:49 Przez: Maria z Międzywodzia
Nie ma co dopytywać pana Jóźwiaka jaka jest różnica pomiędzy bazą z lat ubiegłych a tą nową, to ja Pani odpowiem. W latach ubiegłych baza była a w tym roku bazy nie ma. Proste? Za 3 m-ce sezon ale nie u nas tylko w tych miejscowościach które reklamują swoich mieszkańców - a to tylko zależy od władz. Pewnie będzie jak zawsze, chciał dobrze a wyszło źle. Jak był Kozicki a wcześniej Zwolan to baza była zawsze dostępna (oni też wynajmowali pokoje). Jóźwiak w Dziwnowie nie wynajmuje bo mieszka w Kamieniu więc ma to w d***e. I jeszcze jedno, zadałam w poprzednim wpisie konkretne pytanie a Pani mi tu przedrukowuje treść ogłoszenia. Nie pytałam o ogłoszenie tylko o przyczyny braku wykazu kwater w najbardziej gorącym przedsezonowym okresie. Widzę, że mimo kilkukrotnych już pouczeń przez różnych czytających w dalszym ciągu nie czyta Pani ze zrozumieniem. O zaistniałej sytuacji mam zamiar powiadomić inne strony internetowe oraz media. Jak to mówi Kiepski: "pałka się przegła|.
BożenaNie będę się licytować, kto tu czyta bez zrozumienia. Uważam, że jeśli ktoś w świecie szuka noclegu w Dziwnowie to właśnie noclegi Dziwnów jest najbardziej trafnym linkiem aby jak najpewniej znaleźć kwaterę. Wystarczy, aby właściciele tych kwater dokonali zgłoszenia do wpisu na stronie.